26.7.2009

Modul plug-in do systému XWiki 2


Popis


Modul pro konverzi ze syntaxe XWiki do syntaxe DokuWiki. Výsledkem konverze je také zip archiv se všemi obrázky (pro případ vícenásobného výskytu obrázku se provádí kontrola pomocí hashe pro zabránění duplikátů v archivu).



Štítky: , ,

Pokračování...

21.7.2009

Modul plug-in do systému XWiki


Popis


Modul pro vytvoření navigačního menu, které zoohledňuje hierarchickou strukturu mezi stránkami a umožňuje libovolně měnit pořadí stránek v tomto menu



Štítky: , ,

Pokračování...

XML - modelový příklad knihovny


Popis


Modelový příklad pro knihovnu, která své údaje ukládá do xml souborů. Součástí řešení je xml soubor s daty, dtd a xsd (XML Schema) soubor pro definici struktury xml souborů, xsl soubor pro transformace do html formátu, jednoduché SAX a DOM parsery v jazyku JAVA


Štítky: ,

Pokračování...

Síťová komunikace Java


Popis


Programy pro komunikaci klient/server pro přenos souborů.

TCP/IP verze

Serverová strana přijímá souborů od klientů, pro každého klienta vytvoří nové vlákno. Po obsloužení klienta se zkontroluje počet vláken a v případě potřeby se volná vlákna ukončí.

UDP verze

Také umožňuje přenost souborů od klienta k serveru, používá okénkové potvrzování pro zaručení integrity přenášených dat.



Štítky:

Pokračování...

Java - Piškvorky

Popis


Klasická hra piškvorky. Hra je umožněna proti počítači (poměrně lehce porazitelný), ale také proti hráči po síti


Štítky:

Pokračování...

19.7.2009

První pokusy s Javou - Hra logik (mastermind)


Popis


Jednoduchá logická hra, jejímž cílem je uhádnutí neznámé kombinace. Tato neznámá kombinace je polem 5 čísel, která se náhodně generují z intervalu 0 až 9, přičemž čísla se mohou opakovat.

Uživatel pak hádá čísla pomocí polí se seznamem, na kterých navolí požadovanou číselnou kombinaci a stiskne tlačítko „Vyhodnotit“. Barevná signalizace pak ohodnotí správnost jeho volby (3 možnosti: dobře místo a číslo, dobře jen číslo, vše špatně).
Program na konci každé úspěšné hry (hráč uhádne danou kombinaci) zobrazí pro kontrolu hádaná čísla a dosažený výsledek (skóre). Je-li skóre dostatečne velké, automaticky se zapíše do souboru highscore.txt spolu se jménem hráče, které uživatel zadá vždy po stisku tlačítka „Nová hra“. V případě neúspěšné hry se zobrazí pouze hádaná kombinace čísel.

Uživatel může kdykoliv vyvolat nápovědu nebo highscore stiskem příslušného tlačítka. Program také obsahuje jakýsi jednoduchý kód, po jehož zadání uživatel automaticky vyhraje nezávisle na tom, jestli uhádl správná čísla.

Program očekává, že soubory s daty (highscore.txt, help.txt a uvod.txt) jsou uloženy ve stejném adresáři, ve kterém je program spouštěn.


Štítky:

Pokračování...